odchudzanie

Jak schudnąć 1kg w tydzień? Odchudzanie krok po kroku

Wiele osób podejmujących trudy odchudzania, za cel numer „1”, stawia sobie – chudnąć w tempie minimum 1kg na tydzień. O ile w teorii wydaje się to łatwe, o tyle praktyka bardzo szybko weryfikuje.

Aby pozbyć się 1kg tkanki tłuszczowej w siedem dni trzeba naprawdę się zaangażować. Nie wystarczy mniej jeść, by chudnąć w takim tempie. Niezbędny jest również trening, a i wskazana jest suplementacja uzupełniająca.

Jak schudnąć 1kg w tydzień?

1 kilogram mniej w zaledwie siedem dni? Czy jest to w ogóle realne? Jak najbardziej! Wiele osób udowodniło już, że można redukować wagę w tak szybkim tempie. W każdym jednak przypadku niezbędne było zadbanie o trzy kluczowe elementy: dietę, trening oraz suplementację.

Dieta odchudzająca, która pozwoli nam schudnąć 1 kilogram na tydzień, nie powinna być zbyt radykalna. Jadłospisy głodówkowe typu 1000kcal to rozwiązania skuteczne, ale skutkujące efektem jojo (powrót do wagi startowej po kilku tygodniach).

Jadłospis warto zbilansować w zależności od wykonywanej pracy, treningu, płci oraz wskaźnika BMI. Przyjmuje się, że kobiet pracująca fizycznie powinna przyjmować do 2400kcal, zaś umysłowo – do 2000 kcal. W przypadku mężczyzn górną granica dla pracownika fizycznego to nawet 3500 kcal, zaś dla umysłowego 2500 kcal.

W przypadku treningu – zarówno kobiety, jak i mężczyźni powinni trenować minimum 5 razy na tydzień (sesja treningowa – 45 minut). Najefektywniejsze są ćwiczenia o charakterze aerobowym (zajęcia fitness, bieganie, pływanie, jazda na rowerze).

Suplementacja jest opcjonalna, ale jak najbardziej wskazana. Zalecenia to – preparaty stabilizujące (regulujące) pracę układu trawiennego oraz wspomagające redukcję tkanki tłuszczowej. Do najskuteczniejszych pozycji zaliczamy Acai Berry Extreme (bogactwo w błonnik), Garcinię Cambogię (bogactwo w kwas hydrokscytrynowy), wyciąg z zielonej kawy (bogactwo w kwas chlorogenowy) oraz Green Barley Plus – suplement, który szerzej przedstawiamy poniżej. Każdy z wyżej wymienionych procesów powinien być realizowany REGULARNIE.

Green Barley Plus – nasza propozycja na redukcję

Kilka tygodni temu, poprosiliśmy naszych czytelników o nadsyłanie opinii na temat jednego z najpopularniejszych środków na odchudzanie – Green Barley Plus. Poniżej przedstawiamy kilka najciekawszych.

Katarzyna, 28 lat
Stosuję zielony jęczmień w tabletkach wzbogacany garcinia cambogia (kambodżańska garcynia) od około pół roku. Robię to, gdyż moja nadwaga jest nadal ogromna. Udało się schudnąć już 26 kilogramów, ale to nadal za mało. Do pełni szczęścia potrzeba jeszcze 13-14 kilogramów. Czy Green Barley działa? Owszem, jestem doświadczona wieloma suplementami – ten wydaje się być najskuteczniejszy.

Michał, 34 lat
Green Barley Plus to suplement polecony przez DIETETYKA. Jestem na diecie od trzech miesięcy (2000kcal), suplementuję zielony jęczmień. Efekty? 11 kilogramów mniej. Bez treningu, bez żadnej aktywności fizycznej.

Kacper, 21 lat
Bez cienia wątpliwości – Green Barley Plus to preparat, który jest skuteczny. Działa bardzo szybko i sprawnie. Pozwolił mi zrzucić już piętnaście kilogramów. Uważam to za spory sukces, choć nadal jeszcze moja sylwetka pozostawia wiele do życzenia. Odchudzam się od 4 miesięcy.

Adam, 43 lat
Kryzys wieku średniego i przedwczesna andropauza wywołała lawinę różnych zmian w moim organizmie. Jedną z nich było nadmierne tycie. Na szczęście udało mi się nad tym zapanować, a duża w tym zasługa zielonego jęczmienia, a konkretniej tabletek Green Barley Plus. Każdemu dotkniętemu nadwagą z czystym sumieniem polecam.

Podsumowanie

Odchudzanie to temat, którego popularność no początku każdego roku mocno szybuje ku górze. Nie inaczej jest teraz. Wiele osób, nadal dzielnie walczy z nadwagą.

Jedni stosują diety, inni ostro trenują. Jeszcze inni sięgają po suplementy diet. Jednym z tych, który cieszy się wysoką popularnością jest Green Barley Plus.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *